Photobucket
Thank you for coming

15 December 2010

angan2? hell yeah

heyyyyyyy, senyum sikit guys :) Sambil senyum dgr lah laju Najwa tuu : senyum (yerkk)

Satu harapan kini dalam angan2 saje.Bunyi mcm sedih kn?Yeah, mmg sedih bagi aku.So, aku nk share skit story niy kat korg, klo tak suke tu, just get off lah ( tak memakse pon).

Ok, lepas je PMR, aku pegi tros berhoneymoon kat KL selame semggu je.Rumah mak sdre aku a.k.a mak ngah.Oh!Mish her too much.Ckup, nnt aku ngis bile teringatkn memori2 yg indah2 belake tu.Mak ngah aku ade sorg ank perempuan yg cukup rapat dengan aku iaitu jeng jeng,ehe.Nurfatin Liyana (nama kat fb, try lah cari.cantik orgnye).Lebih sinonim lagi aku pggil Kak Ten je, lagi mantop!haha.Aku dgn si dia pergilah ke Midvalley.Alang2 aku da ade kt Kl tu, tu yg dy ajk gie situ.Em,jalan pnye jalan terjmpe lah satu kedai baju yg menarik perhatian mate aku."The cottons on".Baju kat situ, pehh!Lawa bai.Cair la aku kejap.Dan akhirnye, ade satu baju yg bejaye mnjadi tatapan aku smpai skg. uishhh! baju lawa, hrge pon lawa lah bro. Duit ade, tapi cukup2. tak syok lah cmtu kn?So, aku tanamkn kat dalam hati yg sungguh dalam untuk kumpul duit dan dtg kembali ke Mid.

Lepas je cuti sekolah bermule, aku bernekad untuk pegi KL balek dgn seribu HARAPAN.Tapi kali niy bertige sbb sepupu aku lagi sorg( shirah) ikut skli, almaklum lah cuti sekolah right?Msti kene enjoy!1st, aku lepaskn hajat shirah niy nk beli suar kat Romp.Aku tak kisah lgsg sebab kedai baju yg aku nk beli tu sebelah Romp je, sbb tu gua chill yo.Hahak.Then, mase yg ditunggu telahpon tibe.Masuk je, terus aku carik dimanakn gerangan hatiku itu, carik2. alkisahnye, baju tu da habis agknye!Yela,satu kedai aku cari kot, lgsg tak ADO!wtf lah!Ishh, korg dpt rase tak mcm mne aku rase mase tu?Huh!Hati aku terus berkacai sambil memandang kedai tu dari belakang.Too sad.

Ok, pengajaran disini.Klo da suke tu, just amik je.Nnt takut dikebas org.Think positive babe :)

Terima kasih kerana sudi bace k? lovelovelove

4 comments:

mnekmal said...

kesian anda , jangan bersedih , dekat kl tampin pasti bnyk lagi , HAHA

Farhana :) said...

ye mal, aku berserah :(

Nurfatin Liyana said...

eheee. anda promote saye? takpee, next time pasti ada! ;)

Farhana :) said...

promote? errr. awak ok je kn?ggagga.
emm, tak nk ungkit lagi.cukup skli!