Photobucket
Thank you for coming

16 December 2010

suri rumah sementara

Assalamualaikum semue, disini aku berbesar hati untuk menceritakan sebuah kisah yang bertajuk suri rumah. Hadirin2 sekalian, anda faham tak ape mksd suri rumah? Ok, let me explain k? Suri rumah org yg bekeja di rumah sambil melakukan kerja2 rumah spt basuh baju, basuh pinggan, meyapu, memasak dan seangkatan dengannye. Msti korg pelikkn nape aku tulis psl suri rumah niy, msti korg pk aku ade cita2 nk jadi suri rumah. Oh tidak! heee. Aku hnye jadi suri rumah hnye lah smntare mngu hari persekolahan bermule. Yela, dok umh bkn bt ap. Asyik2 on9, tgk tb, mkn. Bosan bosan! So, aku ringankn tangan niy untuk buat semua bnde tu. Caye tak? Tak caye tanye lah aku, gagaggaga.

Bnde yg aku paling suke bt adalah MEMASAK. hee, Mule2 mmg aku tak suke masak, sbb mcm leceh. Kne bt tu lah, bt niy lah. Grrr! Tapi, mgkin aku da dpt hidayah rasenye. Muahhahhaha. 1st, aku msk untuk sepupu2 aku kat kg, aku masak sambal. Sambal tu sebijik rase mcm mak aku pnye. Mane tumpahnye kuah klo tak ke nasi ye dok? 2nd, aku masak ayam mask kurma untuk family den! Huhuh. aku pon tak sgke apetah lagi korg kn? Chill2. Dan sehinnge lah hari niy aku asyik pegi ke dapur je untuk memasak. Nk amek rhsie skit dekat ibu aku. Hhehhe. Korg doa2 kan lah eh untuk aku supye lebih pro lagi dlm bidang memasak dan bole lah aku bagi air tangan aku untuk korg kn? Mekasih~

8 comments:

Nurfatin Liyana said...

ringankan tgn atau terpaksaaaaa?? =,=

Farhana :) said...

errrrrrrr. hahahaha

Nurfatin Liyana said...

wat hahaha? ilove ur name babeyyyyyyyyy

Farhana :) said...

babe, aku nk tkar name url paki nme hanahoney tu. tak bole lah. tlg bt kn? pswd i tak tuka lagi. :(

Nurfatin Liyana said...

okehhhhhhhhh!!!

Nurfatin Liyana said...

msj pelis. yg penuh maklumat!

mnekmal said...

alhamdulillah . fanalo dah pandai masak :) haha

Farhana :) said...

syukur ke hadrat ilahi mal