Photobucket
Thank you for coming

08 December 2010

pilih kasih

heyyo! lame da aku tak update blog niy, yela. busywoman wei! kui3. blogger2 sume ap khabar? sihat enggak? klo sihat, syukur alhamdulillah, aku pn sihat! ok, msti korg sume nk thu nape aku pilih tajuk spt itu :  PILIH KASIH, ha, bia kasik besa skit.


kalo masih ade lagi yg tak phm ap mksd pilih kasih tu, bia den terangkn k? aku niy tak kdekut ilmu pn :) simpulan bahasa pilih kasih bermaksud org yg berat sebelah, tak pn sng cite org yg suke pilih bulu n memilih. aku tak suke lah org cmtu! bnci! >.< yela, sape suke kn? sume mnusie tak suke. klo ade, gua tabik spring lah kat lu!


aku da byk kli kne mcm niy ( dipilih kasih) hati sedih sgt! menusuk hatiku~ dari keluarge sndri hnggelah kawan2. yaa, mgkin niy satu pngalamn atau dugaan? is it right? kalo fikir kn balik, dorg igt aku tade prasaan ke? ade lah k, aku da bole brfkir jugak, bdn je kecik, hati besa. sakit hati kn bile dipilih kasih, ye walaupn ini blog bole cite pape je or luahan hati, tapi aku tak nk mngaibkn sesiape. aku hnye mmpu senyum walaupn dalam hati niy, masyaallah hnye Tuhan je thu :))

ok pade korg sume, klo ade org sakitkn hati. just keep smile dan igt satu je. mgkin ae hikmah disebalik tu :D

thanks sbb sudi bace blog yg tak sbrpe niy k? loveu <3

29 comments:

Nurfatin Liyana said...

byk saba ye awk! :)

Farhana :) said...

ye, thnks darl :)

mnekmal said...

pilih kasih , alaa , kan ada rancangan kat tv 2 tu . HAHA ,:p

Farhana :) said...

mal? grrrrrr

mnekmal said...

haha , elehh , marah pulak , ye fana , aku tahu , aku banyak buad kau kecik hati and terasa kan ? aku mintak maaf :) hihi

Farhana :) said...

oh ok mal? no biggie :) kau pn, aku nk mntak restu klo ade bt kau bnci gile tgk muke aku. heeeeeeeee

mnekmal said...

siot plusplus kau nih ! HAHA , aku maafkan kau , tapi 50% je lah , boleh ? wakakakaka

Farhana :) said...

ala! nape skit je peratus tu? ishh!

mnekmal said...

dah tu ? nak berapa peratus ? 100% ? ohh tidakk , HHAAHHAA

Nurfatin Liyana said...

ekcely kann, dye mmg nak masuk ouhh program uh :) PILIH KASIH.

Farhana :) said...

oh e2 suda smstinye wahai ekmal. kui3.

mnekmal said...

haha , betambah lemak lah kau nih , HAHA ,

Farhana :) said...

kak ten : jgn nk bt andaian melest yer. aku nk msuk dewi remaje lah!

mal : eh2, aku kurus lah, ok lah klo tmbh lemak skit :)

mnekmal said...

kak ten : haha , serious ? haa , fana , apa lagi , pegi lah audition , HAHAHAHAHAH ,

fana :okayhh , budak tuh dah mula kelur ayat2 SBRB dia ! HAHA

Farhana :) said...

ye, mg series, tak pyh tanye kak ten tu, baik tye empunye dri niy ha!

*SBRB? cehh! i didnt say anythng mal,

Nurfatin Liyana said...

ye mmg series encik ekmal ye? haa dye mmg berkeinginan amat!

Farhana :) said...

yeah! ade sokongan, kui3

mnekmal said...

fana : haha , fana2 , result pmr tak kua lagi , nak berangan ! HAHAHA

Farhana :) said...

eh! jgn cite result lah mal. :(

ok lah tu berangan drpd tak ade, heeeeeeeee

mnekmal said...

haha , dah terlepas , aku pun turut risaw jugak :( waaa !

Farhana :) said...

yaa, kite same2 redha k? aku doakn untuk kau, kau doakn untuk aku? adil!

mnekmal said...

yeahh , adil ,:) sama2 berdoa , huhh !

Farhana :) said...

heeee, e2 baru bole dpnggil bekerjasame kn?

mnekmal said...

apa yg penting?kejesama ! HAHA

Farhana :) said...

eh kau da off fb ke?

mnekmal said...

belum , aku off im je, hahaha

Farhana :) said...

jahatnye! mcm ne aku nk im ngn kau! grrr

mnekmal said...

dah on balik , HAHAHA

Farhana :) said...

nth pape lah kau niy, grrrr