Photobucket
Thank you for coming

06 June 2011

Nurfatin Liyana

Asal title aku kali nie perlu ada nama dia? hehe saje nak letak nama orang hot dekat FB kat blog aku. Biar blog aku pulak yg hot, huu merepek. Cuti dua minggu agak memblurkan aku dekat rumah sebab tak pergi mane2 holiday. Dulu mase aku kecik2, selalu tidur hotel, mandi kolam dll. Kenape sekarang dah jarang? Fine lah kan. Tak kisah pon -__-

Semalam aku baru sampai rumah Tampin. Ceh macam aku ada banyak rumah lak, tuihh. Ok ok, sambung balik. 4 hari aku bermalam rumah NurFatin Liyana nie. Ini lah motif aku letak name die kat title tu. Biar dia terharu sikit dengan sepupu die yang kecik molek nie, lalalala. Sebenarnya kan, semalam dia tak kasi pun aku balik. Em nak buat apa lagi, aku lupa yang aku ada kerja sekolah. Then nak jumpa mereka yang tersayang. Nanti kalau ada cuti sekolah lagi, aku tidur situ lagi eh.

Apa gunanya kalau aku duduk Kl tapi tak pergi mana2 kan. hehe poyo budak Kl lah kau Farhana! Kerja kitaorg jalan2 jelah. Tapi kali nie aku tak beli apa2 pon, huhu bangga sungguh. Yang bestnya, Kak ten support aku makan, tengok wayang. Aww! Terharunya, tapi tak thu lah kan kot dia claim lain hari. Mungkin tak atau mungkin ye, hu. Tapi tapi, ada jugak aku belanja dia. Tak nak bagi tahu, nanti orang kata megah lak. Kan k'ten kan? Sepeti biasalah transport kita orang pergi mana2, KTM. haha pakai lawa2 naik KTM. Tapi takpe, stesen tu bawah rumah je kan. Tak jadi masalah lah.










Sekarang nie banyak betul jemputan kenduri kahwin kan. Mentang2 cuti sekolah. Ok jugak, dapat makan free, hehehe. Macam tetibe je masuk cerita pasal kenduri kahwin nie. Tak,saje nak bagi tahu Sabtu hari tu pergi rumah org kahwin kat Bangi. Ramai lelaki yang hensem2. hikhik






Dah lah, tu je nak mengisi masa lapang petang nie. haha macam tak settle je kan. Loveu :)

1 comment:

Nurfatin Liyana said...

alaaaa terharu tawww. hehee. tengs for the.... S... hehehee. love u!