Photobucket
Thank you for coming

04 March 2011

Ain

Tahun niy baru aku rapat dgn Ain sebab same klas dan tusyen. Ain suke pgil aku shortie ohh >.<
Hari tu mase tsyen BI (sebelom aku bhnti) smpat lagi dy bt krgan psl aku. Senget Ain. Nnt mase tusyen BI msti kau merindui akukan. Byebye Ain~ AHAHAH. Aku suke kwn dgn kau, suke gossip gossip dgn kau sbb kau gerek seh. Tagline budak JB, ha lah kau kan bekas budak JB. Hikhik. Ain suke gile dgn artis Korea. Nth bnde ntah. Aku tgk bese bese je. Sampai kat pencil case dy siap ltk gmbr artis Koera tuu. Aiyoyo. Moge kau akn bertemu jodoh dgn org org Korea lah yer.



                           Aku main copy je gmbr niy kat photo kau Ain (FB).

2 comments:

Anonymous said...

yahhh~ dah kau memang shortie :D
pada aku shortie bermaksud ; pendek tapi cute <3 hehehe .
and aku bukan budak JB okay ~~ :)
moge kau bertemu jodoh orang korea tu , memang takbleh angkat lah Fanna :D HAHAHAA

-ain <3 u-

Farhana :) said...

smpat lagi kau mngate aku kan. huh!