Photobucket
Thank you for coming

22 February 2011

im back

Hoi hoi! Lame dah aku tak layan blog niy sampai ade sorg budak niy tnye"asl tak update2 blog". Heee. Rinduuuuuuuuuu :) Macam macam brlaku kat aku, tapi mls nk tulis kat blog sbb malas dol. Yela, yeye tulis nnt bukan ade sape nk baco. Haha. Tapi aku jeles jgk lah bile bace blog blog org niy, mcm mane lah korg bole byk idea smpai update blog stiap hari ha? Aiyoo. Aku akan bertungkus lumus (asl poyo sgt ayt tu) mncarik idea time exam jela.Kan kene bt krgan Bm dgn Bi. Ok, ngantuk sudah menyelubungi diri. Lbih bagos aku tidur sblom aku meraban mcm org iban kat blog niy. Dulu takde training bola jaring ptg2, aku msti tidur, tapi skg dah JARANG! Jadi, aku akn mngambil kesempatan dlm ksempitan untuk tidur sbb ptg niy training dibatalkan. Alhamdulillah. Selamat muke aku hari niy (ade org ckp nk blnje aku sunblock,lalalalaa) Chauuuu bebeh :D

2 comments:

Nurfatin Liyana said...

org iban meraban ke? JAHAT. -__-

Farhana :) said...

nth. main petik je. hikhik